In juni 2013 heeft Urgenda de website Kiesduurzamemode.nu gelanceerd.
De reacties op de website waren zeer positief en de uiting is ingezonden voor de NRC Charity Awards, waarbij het uit 450 inzendingen door de vakjury geselecteerd werd als finalist, op 1 augustus als spread in NRC Handelsblad stond en in september beloond werd met een unieke eervolle vermelding en een spread in NRC Next.
Advertentie in NRC next
Er is een advertentie van kies duurzame mode is in december geplaatst! Goed moment om de consumenten te inspireren om voor de feestdagen te kiezen voor eerlijke mode. Dat geeft een extra goed, feestelijk gevoel!
Fashion Revolution Salon
Op zondag 19 april komt Matthijs Ketelarij pitch geven bij Salon dialoog van Fashion Revolution Salon in het Stedelijk Museum Zwolle. Hij vertelt over het doel van uit Urgenda om deze website te starten. Ook zit hij in de organisatie van het landelijke team Fashion Revolution Nederland.
Dialoog start om 14.00 uur. Gastheer is Martijn van Hese – Partij voor Cultuur.